Aula: Vores fælles intranet

Vi bruger Aula, når samarbejdet handler om fællesskabet på skolen, læringen i klassen som helhed og de daglige beskeder mellem skole og hjem.

Med Aula kan du:

• Følge med i, hvad der sker på skolen.
    • Kommunikere med vores medarbejdere og de andre forældre.
    • Tilmelde dig arrangementer og møder.

Du kan bruge Aula på aula.dk og som app.

Aula skal styrke samarbejdet

Når du som forælder involverer dig i dit barns hverdag i skolen, SFO’en eller klubben, smitter det positivt af på dit barns læring, trivsel og udvikling. Målet med Aula er derfor at styrke samarbejdet med en enkel og brugervenlig løsning, som skal gøre det nemt at samarbejde og finde relevant information.

Vi anbefaler, at du kigger ind på Aula hver eller hver anden dag.

Sådan kommer du på Aula

Du kommer på Aula med appen ”Aula til forældre og elever” eller på aula.dk. På aula.dk skal du bruge dit Unilogin.

Første gang du logger på Aula, skal du bruge MitID og svare på spørgmål om helbredsoplysninger m.v. vedrørende dit barn.

Sådan får du hjælp til Aula

• aarhus.dk/aula finder du vejledninger til brug af Aula på flere sprog
    • Ring til Den Digitale Hotline på 70 20 00 00
    • Har du glemt dit brugernavn eller din adgangskode til Unilogin? Det skal du bruge for at logge på aula.dk. Vælg ”Glemt brugernavn eller adgangskode” og log ind med MitID, når du bliver bedt om at indtaste dit Unilogin. Så får du dit brugernavn igen og kan indtaste en ny adgangskode