Skoleudviklingssamtaler

Se referaterne af Rundhøjskolens skoleudviklingssamtaler, den datainformerede lærende samtale om elevernes læring, udvikling og trivsel.

Efter vedtagelsen af et nyt evaluerings- og bedømmelsessystem har vi pligt til at holde minimum én årlig skoleudviklingssamtale.

Skoleudviklingssamtalen er den datainformerede lærende samtale om elevernes læring, udvikling og trivsel, som sætter retning og skaber fremdrift for skolens fokuserede arbejde med sin kvalitetsudvikling. På mødet deltager skolens ledelse, områdechefen, vores lokale ressourcepersoner og læringspartnere.

Det er lovpligtigt for skolen at offentliggøre et referat af samtalen på skolens hjemmeside. Herunder kan du finde referatet af det første skoleudviklingssamtale efter det nye evaluerings- og bedømmelsessystem.

Referat af skoleudviklingssamtale 2023